آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
-
آموزش
چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
-
آموزش زبان عربی
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
-
آموزش زبان عربی
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
-
آموزش زبان عربی
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
-
آموزش زبان عربی
تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
-
آموزش عربی
روشها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
-
آموزش عربی
نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
-
آموزش عربی
نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
-
آموزش مجازی
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
-
آموزشوپرورش
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
-
آیندۀ شغلی
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
-
آیه 28 سبأ
تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیهالسلام) با تکیه بر ترکیب واژهی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]
ا
-
ابن فارض
بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
-
ارزشیابی مجازی
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
-
ارزیابی مقاله
نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
-
استاد
نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
-
اسرائیل
تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
-
اصول روان شناختی
آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
-
افعال
بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
-
الترجمة والتعریب
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
الحقول الدلالیة
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
الدخیل
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
الطّیّب صالح
بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
-
العصر العباسی
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
الگوی تدریس
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزهی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
-
الگوی لاکلا و موف
تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
-
المعاجم
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
المعجم الوسیط
واژگان نوظهور در فرهنگ لغتهای معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
-
المعرّب
الترجمة والتعریب فی العصر العباسی وانعکاساتها على معاجم العربیة [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 203-251]
-
المکنز الکبیر
واژگان نوظهور در فرهنگ لغتهای معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
-
انگیزش
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزهی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
-
انگیزه
آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
ب
-
بافت متنی و موقعیتی
بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
-
بلاغت
بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
پ
-
پدیده های صرفی
بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
-
پراپ
واکاوی تطبیقی عناصر روایت در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیکتاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزهی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
-
پیشرفت حرفهای
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
ت
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
-
تداخل زبانی
تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
-
تداخل مثبت
تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
-
تدریس
چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
-
تربیت دینی
تأملی بر مهمترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
-
تربیت معلم
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
-
ترجمة مقولههای فرهنگی
بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
-
ترجمه
جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
-
ترکیب کافّه
تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیهالسلام) با تکیه بر ترکیب واژهی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]
-
تشابهات میان زبانی
تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 187-202]
-
تفاوتهای فردی
آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
-
تفسیر
جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
ج
-
جیگ ساو
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزهی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
ح
-
حازم قرطاجنی
بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیهبر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
-
حکمت
تأملی بر مهمترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
خ
-
خشوع
بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
-
خودکارآمدی
نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
-
خیال
بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیهبر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
د
-
دانشجومعلم
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
-
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
آسیبشناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
-
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
-
درس صرف
آسیبشناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
ر
-
راهبرد
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
-
راهبردها
روشها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
-
راهبردهای نوین
نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
-
رشته زبان و ادبیات عربی
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
-
رشته عربی
نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
-
رشتۀ تحصیلی
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
-
روایتشناسی
واکاوی تطبیقی عناصر روایت در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیکتاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
-
روزنامه عکاظ
تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
-
روش دستور ـ ترجمه
نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
-
روشهای تدریس
روشها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
-
رویکرد نقشگرا
نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 171-186]
ز
-
زبان
چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
-
زبان و ادبیات عربی
آسیبشناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 157-172]
س
-
ساختارهای قسم
جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
-
سلیمان عیسی
واکاوی تطبیقی عناصر روایت در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیکتاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
ش
-
شعر
تأملی بر مهمترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
-
شعر
بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیهبر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
-
شعر روایی
واکاوی تطبیقی عناصر روایت در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیکتاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
-
شعر عاشقانه-عارفانه
بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
-
شیوه ها
چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
ص
-
صادق دارابی
بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
-
صفی الدین الحلی
تأملی بر مهمترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
ظ
-
ظرائف قرآن
بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
-
ظرافت آوایی
بلاغت پدیده های صرفی در قرآن کریم (فراهنجاری در برخی پدیده های صرفی قرآن کریم) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 13-39]
ع
-
عرس الزّین
بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
-
عشق
بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
-
علاقه
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 157-170]
-
عملکرد تحصیلی
نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 9-24]
ف
-
فراگیران
روشها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
-
فرهنگ لغتهای عربی معاصر
واژگان نوظهور در فرهنگ لغتهای معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
-
فلسطین
تحلیل گفتمان انتقادی «سازش» با تکیه بر رویکرد لاکلا و موف، مطالعه موردی: روزنامه عکاظ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 173-192]
ق
-
قرآن
جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
-
قرآن کریم
بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
ک
-
کارورزی
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 223-242]
-
کرونا
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا»؛ چالش ها و فرصتها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 209-222]
ل
-
لارنس ونوتی
بررسی ترجمة مقوله های فرهنگیِ رمان عربی بر اساس نظریة لارنس ونوتی (مورد پژوهی: ترجمة فارسیِ رمانِ عرس الزّین) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 83-106]
-
لفظ
نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
م
-
متنبی
تأملی بر مهمترین اشتراکات تربیت دینی در شعر متنبی و صفی الدین الحلّی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 107-135]
-
محاکات
بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیهبر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
-
معادل یابی
جستاری در فرایند معادل یابی ساختارهای قسم در ترجمۀ قرآن [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-92]
-
معشوق
بررسی سیمای معشوق در شعر ابن فارض [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 111-130]
-
معلم عربی
روشها و راهبردها برای تدریس و تفهیم بهتر و بیشتر زبان عربی به فراگیران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 41-66]
-
معنی
نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
-
معیارهای علمی نقد
نقد و ارزیابی مقاله «علاقة اللفظ بالمعنی وتعلیم العربیّة» [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 193-207]
-
مهدی مرادی
واکاوی تطبیقی عناصر روایت در شعر کودکانه بر اساس الگوی پراپ (مطالعۀ موردی دو مجموعۀ «روستای من نعیریه» سلیمان عیسی و «ساعت بدون تیکتاک» مهدی مرادی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 131-147]
ن
-
نحو
چالش های شیوه های آموزش نحو عربی در دانشگاه ها [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 243-257]
-
نشانه شناسی
بررسی نشانه شناختی واژه «خشوع» در قرآن کریم [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 61-78]
-
نقد ادبی
بررسی نقش حازم قرطاجنی در انتقال بوطیقای یونانی به حوزۀ بلاغت اسلامی (با تکیهبر کتاب منهاج البلغاء و سراج الأدباء) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 93-110]
-
نگرش
آموزش زبان عربی بر پایه اصول روان شناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-82]
و
-
واژگان نوظهور
واژگان نوظهور در فرهنگ لغتهای معاصر زبان عربی (پژوهش در دو فرهنگ لغت «المکنز الکبیر» و «المعجم الوسیط») [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 42-60]
-
ولایت أمیرالمؤمنین
تقریری نو بر ولایت أمیرمؤمنان علی (علیهالسلام) با تکیه بر ترکیب واژهی «کافّة» در آیه 28 سوره سبأ [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 137-155]
ی
-
یادگیری اثربخش
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 25-41]
-
یادگیری مشارکتی
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی بر انگیزهی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان براساس الگوی تدریس مشارکتی «جیگ ساو» [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 148-156]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد